Sunday 3 September 2017

Cowabunga System Forex Handel


Cowabunga System EA. Från Strategy Tester-rapporten är lönsam handel 96 och de efterföljande förlusterna 1, kan vi ha ett begränsat Martingale-system här, där när det förloras kommer det att fördubbla storleken på massan nästa gång MEN måste begränsa antalet Av tiden gör det, eftersom efterföljande förlust är 1 gång, kanske Martingale bör begränsas till 2 eller 3 gånger På så sätt kommer det att göra detta till en ännu mer lönsam sytem. Tack för indikatorn. Ursprungligen postat av mel8331.Från Strategi Tester Rapport, lönsam handel är 96 och de efterföljande förlusterna är 1, kan vi ha ett begränsat Martingale-system här, där när det förloras kommer det att dubbla partiestorleken nästa gång MEN behöver begränsa antalet tid det gör det, sedan i följd Förlusten är 1 gång, kanske Martingale bör begränsas till 2 eller 3 gånger På så sätt kommer det att göra detta till en ännu mer lönsam sytem. Ja men det finns ingen SL TP här bara en TS. Martingalen kunde generera ett stort hål som jag inte har försökt Med en SL och en TP tänker jag inte På det kommer att vara samma förhållande. Cowabunga Forex Trading System. What cowabunga trading systemet är ett trend trading system Så vad detta Forex trading system gör är att använda 4hr tidsramen som för att identifiera huvudtrenden och sedan handel poster tas i 15 Minutdiagram. Så här är det hur det fungerar. Om priset i 4-timmarsdiagrammen är trending upp, kommer endast köpta trader att tas i 15-minuterschemat. Om priset i 4 timmars diagram tränar ner, då säljer endast handlarna Tas i 15 minuters diagram. Så genom att titta på huvudtrenden och handeln i riktning mot huvudtrenden kommer du att ha en bättre chans att få en vinnande handel. Det är sant enkelt. Väl, jag behöver inte Visa dig hur du faktiskt använder cowabunga systemet, dess tillämpning och allt du behöver. Huvud Trend 4 HR Timeframe. As nämnt måste du identifiera den viktigaste trenden i 4hr tidsramen Så de 4 timmars Chart inställningar du behöver och de indikatorer du Behovet är dessa.5 exponentiella glidande medelappli Ed till close.10 exponentiell glidande medel som tillämpas på close. stochastic indikator inställningar 10,3,3,15 minuters timeframe. You gör dina handel poster i 15 minuters tidsrama Detta är vad du behöver på 15 minuters diagram.5 exponentiell glidande medelvärde Appliceras på close.10 exponentiella glidande medel som tillämpas på de close. stochastic indikatorinställningarna 10,3,3.MACD 12,26,9 exponentiellt histogram-du måste se till att histogrammet visar skillnaden mellan de två linjerna. READ Traders Trick Entry Trading System. Notera här att den enda extra sak här i 15 minuters tidsrama är MACD. Buy Long Trades Rules.5 exponentiell glidande medelvärde måste korsa 10 exponentiella glidande medelvärdet. check att RSI måste vara större än 50.check att Stokastiken är uppåt och får inte ligga i den överköpta regionen. Kontrollera att MACD-histogrammet antingen i det negativa territoriet och börjar öka eller är negativt på positiv. Sälja korta handelsregler.5 ema måste korsa 10ema nedåt Ards. check för att se till att RSI är mindre än 50.Stochastic-indikatorn måste ledas ner och inte i överlämnad region. MACD-histogram måste gå från positivt till negativt eller vara positivt och börja öka i value. Stop Loss Placement. use senaste Sväng låg för långa affärer. Använd senaste svängen hög för korta affärer. Var att avsluta en Trade. exit dina affärer på 50 eller 00 nivåer Vad är det Tja, det betyder helt enkelt att varje pris som slutar med 50 eller 00, det är där Du avslutar din handel Till exempel är 26 50 och 27 00 respektive 50 respektive 00 nivåer. Eller du kan använda en tidigare swing hög nivå som en vinst målnivå för din långa handel. Eller du kan använda en tidigare swing låg som en vinst Målnivå för dina korta affärer. Glöm inte att dela, gillar och tweet detta cowabunga forex trading system till dina vänner Thanks. Cowabunga System FAQ. Posted 10 år sedan 11 47 AM 10 December 2006 73 Kommentarer. Cowabunga Vanliga frågor. Måste vara framför diagrammen hela dagen för att vänta på a Signal. Det är sant att en signal kan komma när som helst på dagen, jag brukar börja leta efter signaler efter 18:00 ET De bästa signalerna kommer vanligtvis efter midnatt, så om du bara vill vara säker så kan du börja titta då Dessutom tillåter min kartläggningsprogram mig att ställa in varningar som skickas till min telefon. Jag ser ut min huvudsakliga trend med 4-timmarsdiagrammet och om huvudtrenden är UP, ställer jag in min programvara för att varna mig om det finns några glidande medelvärde För en lång handel Om huvudtrenden är NER då ställer jag in min programvara för att varna mig om det finns några glidande medelvärde för kort handel Ibland får jag en falsk signal och jag återställer bara min alert men andra gånger kommer jag faktiskt Ha en giltig post jag bor i östra tidszonen så det är särskilt svårt för mig att vara framför diagrammen hela tiden men varningarna räddar mig från den här vägen block. Fungerar systemet bara med kabeln kan du använda det På andra par. Systemet var skräddarsydd för Cable Howeve R, bara eyeballing diagrammen, verkar systemet också hitta bra inträdespunkter på andra par. Du kanske bara behöver tweak stopp - och målreglerna. Om du är angelägen om att prova på andra par rekommenderar jag starkt demohandeln för Några månader tills du kan komma med konsekventa och positiva resultat. Vill systemet fungera på någon annan tidsram än 15 minuters diagram. Att använda något lägre än ett 15-minuters diagram är farligt eftersom du i princip bara handlar mer buller. Till exempel Om du försöker handla ett 5-minuters diagram får du signaler till vänster och höger vilket kan leda till några vinnande affärer, men i det långa loppet kommer du att bli piskar många gånger på grund av knäjerkreaktionerna som en kortare tidsram kommer Ge dig Jag tror att även 15 minuters diagram är gränslinje men jag har testat systemet och det verkar ganska bra på den här tidsramen. Jag rekommenderar starkt att du håller dig med ett 15-minuters diagram eller högre säger jag högre eftersom ju längre tidsram du använder , T Han blir mer pålitlig dina indikatorer blir Du får färre signaler men de du får kommer att vara mer tillförlitliga Så om du vill prova detta system på en snabbare tidsram, var noga med att demo den först. Vilken kartläggningsprogram använder du. Jag använder Xtick eftersom det är lätt att göra bilder med och det är ganska lätt att använda. Jag kan också måla mitt ljus när vissa villkor är uppfyllda. Därför har jag lila ljus för när de glidande medelvärdena korsas och svarta ljus för när de rörliga medeltalen Korsa mig Jag kan också ställa in varningar när dessa överkorsningar uppstår Så om min huvudtrend är upp, så ska jag bara ställa in varningar för när de glidande medelvärdena korsas upp och vice versa Alerten skickas till min telefon så det sparar mig från Limas till diagrammen. Vad är ditt handelsschema som Stannar du upp hela natten för att handla detta system. Cowabungasystemet är bara ett av de system jag handlar i Forex Jag bor på den östra tidszonen så många av de goda handelarna Opportuniter händer när jag sover På grund av Det här är de flesta av mina affärer svänghandlar där jag håller positioner längre än en dag jag är inte vad du skulle ringa en daghandlare Så du kanske undrar hur jag fårnga dessa Cowabunga-signaler Måste jag stanna upp hela natten för att Att handla det. Svaret är nej Faktum är att jag knappt spenderar tid på att titta på diagrammen för det här systemet. Jag ställer upp varningar med mitt kartläggningspaket så att det låter mig veta när jag kan få en möjlig post. Kom ihåg att detta effektivt sätter Jag ringer hela dagen eftersom jag måste gå till min dator när jag blir alert Om du inte gillar att vara bunden till din dator, så kanske det här inte är systemet för dig. Tvinga det inte Det är längre sikt System där ute som kan passa bättre för din handels personlighet. Vad menar du när du säger Ren paus. En ren paus för mig är när ett ljus inte bara kan röra vår målnivå, utan bryta igenom det. Ren Break regeln är då Stelnat om ljuset faktiskt stänger förbi vår målnivå när det här Händer jag tenderar att flytta mitt stopp till vad som helst vår målnivå var och försöka gå för fler pips eftersom det indikerar att det finns en del bra fart kvar på marknaden. Jag handlar från den östra tidszonen. Du nämner att du inte Hålla affärer under viktiga nyhetshändelser Vilka nyhetshändelser anser du vara viktiga. De enda händelserna som jag konsekvent håller på att vara borta är NFP-rapporten och eventuella räntebeslut för pundet eller dollarn. Det kommer dock att finnas tidpunkter då en viss rapport kan bli mycket Av hype och om jag ser något som garanterar ett försiktighetssymbol ska jag inkludera det i mitt inlägg före rapporten. Finns det en anpassad indikator för detta system för Metatrader. Ja det är tack till en av våra medlemmar, ybop01, det är nu En EA för Cowabunga-systemet om du använder Metatrader Jag har inte testat det själv, men användarna i vårt forum säger att det fungerar bra. Du kan ladda ner indikatorn här. Hur ställer jag in varningar på mitt diagram så att det skickar mig ett mail till Min telefon när det är E är en signal. Det beror helt på vilken typ av kartprogram du har, jag vet inte hur man ställer in varningar på varje enskilt kartpaket där ute. Här är de jag vet hur man ställer upp varningar för. Sätt upp dina diagram och Lägg till alla dina indikatorer. Högerklicka på diagrammet och klicka på Målningstabell xPaint. Click 5 glidande medelvärdet i 1: a villkoret studieboks. Under villkoret klicka på rullgardinsmenyn och klicka på Korsar upp 2: a study. Click 10 glidande medelvärdet i 2: e villkorslåda. På höger sida kan du välja vilken färg du vill måla ljuset, samt lägga till en varning när detta villkor är uppfyllt. Kontrollera varningsrutan och under den, kolla skicka e-postrutan. Klicka på Inställningar Email och lägg till fyll i nödvändig information måste du ta reda på din SMTP-serverinformation på egen hand. För att få varningen skickad till din telefon, sätt den här i rutan. Nu, varje gång du har en crossover för en lång handel, Du kommer att få en varning på din telefon Upprepa stegen igen för en cro Ssover för en kort handel, förutom att du måste anpassa villkoren när du skapar ett nytt xPaint-ljus. Ladda ner ybop01s anpassade MT4-indikator. Läs detta inlägg. Läs detta inlägg. Om någon annan vet hur man gör det på andra program, tack Posta det i Cowabunga System Discussion Forum. Hva kommer min MACD-indikator inte ser ut som dina. Mitt MACD-histogram visar i stort sett skillnaden mellan de två MACD-linjerna. Av någon anledning visar några kartläggningsprogram inte histogrammet på så sätt som detta inkluderar Metatrader 4 Om du har MT4 finns det en indikator som skapats av en av Cowabunga-handlarna som verkar fixa det här problemet. Jag kan inte garantera att det är 100 korrekt men att döma av andra handlare, det verkar fungera bra. Om du använder någon Annan mjukvara än Xtick, försök sedan leta efter olika visningsalternativ för ditt MACD-histogram. Se om du kan visa det så att histogrammet visar värdet på skillnaden mellan de två MACD-linjerna. Alternativt kan du scr Höj histogramet helt och hållet Eftersom du vet att det bara visar värdet för de 2 MACD-linjerna, så borde du veta att om den snabba linjen ligger under den långsamma linjen, så skulle histogrammet vara negativt. Omsätt-Om den snabba linjen ligger över Långsam linje, då skulle histogrammet vara positivt. Från det här kan du bestämma om MACD-histogrammet är positivt eller negativt vid tidpunkten för en signal och gå därifrån. Hur uppdaterar du din handelsrekord längre. Jag har uppdaterat mitt spår Registrera religiöst i ungefär 4 år nu Offentligt har jag uppdaterat det för ungefär ett år och hälften. Skälet till att jag slutade uppdatera det var att det blev meningslöst. Syftet med det var först och främst att bara visa effektiviteten i systemet. Jag tror att jag Har uppnått det och har fått tillräckligt med bevis för att det här systemet fungerar, uppmuntrar jag dig att hålla reda på dig själv för att övervaka din handel, men när Cowabunga-systemet går, kommer handelsrekordet att sluta uppdateras. Här är Länkar till Cowabunga Track Record när jag lagde reda på den. För aktuella spårningar använder jag för att logga in mina affärer. Sidan håller automatiskt mitt rekord för mig. Du kan se min aktuella track record here. Whats avtalet med 50 och 00 nivå målnivåer. Folk frågar mig ofta varför jag väljer dessa 2 nivåer som mina första mål i många av mina affärer Svaret är att marknaderna lägger mycket uppmärksamhet på dessa nivåer, särskilt på kort sikt Eftersom många handlare alltid tenderar att sätta Slutar och tar vinstorder runt dessa nivåer kan det ofta utlösa en skarp fortsättning eller en skarp studs. Därför håller jag mycket uppmärksamhet åt mina affärer när de når dessa nivåer. Om momentum fortsätter till min tjänst, kör jag vågan Om jag börjar Se en studsa jag m OUT. Can du förklara vad R-värdet är och varför du håller reda på det. R-värden är ett sätt att se hur mycket du riskerar jämfört med hur många pips du gör Det beräknas genom att ta Din slutliga vinstförlust och dela upp den med beloppet Av pips du risked. So om du skulle riskera 10 pips och du slutade med att göra 30 pips, då skulle ditt R-värde vara 3 30 dividerat med 10. Om du skulle riskera 10 pips och slutade att förlora 30 pips , Då skulle ditt R-värde vara -3 -30 dividerat med 10. Ibland slutade du med att göra mindre pips då riskerar du och hittar dig själv att få ett R-värde mindre än 1 Till exempel om du skulle riskera 10 pips och slutade Upp att göra 5 pips så skulle ditt R-värde vara 0 50 5 dividerat med 10.Redan att vi mäter detta värde beror på att vi över tiden kan titta på våra affärer och se om vi vinner mer eller mindre än vad vi riskerar om vi Sluta med ett R-värde mindre än 1 betyder det att vi inte vinner så många pips som vi riskerar. Om så är fallet måste vi se till att vårt system vinner över 50 av våra affärer eller annars vår Systemet kommer inte att vara lönsamt på lång sikt. Om vi ​​hamnar med ett R-värde som är större än 1 betyder det att vi har råd att förlora mindre än 50 av våra affärer och sti Ll vara lönsam på lång sikt, beroende på vad vårt faktiska R-värde är. Om vårt R-värde är 3 00 betyder det att vi bara behöver vinna över 30 av våra affärer för att fortfarande vara lönsamma. Ju högre vår R - värder ju mer vi har råd att förlora. Ju lägre vi R-värdet desto mer behöver vi vinna. Det verkar som om du riskerar en hel del pips att bara göra några är inte en dålig handelsmetod. När du gör mer pips än du Risk är en bra praxis och ett bra sätt att vara lönsamt i din handel, det är inte absolut nödvändigt om du kan vinna en hög andel av dina affärer. Tråd Cowabunga Systemet. Cowabunga System. Jag vet att många av er har börjat Följ Pip My System-bloggen och har många frågor jag ville starta den här tråden så att andra handlare kanske kan hjälpa till att svara på några av dessa frågor. Det här kan vara en plats för alla att diskutera allt och allt om systemet. Om du Är nya och vet inte vad käften jag pratar om du kan kolla in min första post wh Jag förklarar systemet i detalj. Om du har följt bloggen en stund och har några frågor, besöker du FAQ-sidan innan du frågar. Du kan hitta svaret du letar efter. Tänk på att detta inte är en helig grann. Systemet har Dess brister men det fungerar ganska bra också det här systemet är inte för alla Om det inte passar din handelsstil, så tvinga dig inte att handla med det Du kommer vara eländigt och det har bara inte varit kul Jag har försökt att göra det Innan och jag hatade det Cowabunga-systemet är avsett för utbildningsändamål och är helt enkelt ett sätt att visa dig att ett enkelt system kan vara effektivt på Forex-marknaden om du håller fast vid dina regler och håller dig flitig Ha det roligt med det, och kanske kommer det Inspirera dig att komma med ett eget system. Join Datum Feb 2007 Inlägg 1.Utmärkt Idea. Jag tycker att det här är en utmärkt idé Jag upptäckte bara älsklingspipar för två veckor sedan och avslutade skolan i slutet av förra veckan Efter att ha Sökte efter forex utbildning i över en månad och heari Ng kostnaden för olika paket Jag kan inte tro på den rikedom jag hittade att sitta här utan kostnad Så mycket tack till dig och ditt besättning för att spendera tiden att sätta ihop tillsammans. Jag började backtesting och sedan igår handla ditt system som jag fann väldigt lätt För att förstå jag kommer att vara säker på att uppdatera sajten snart med några av mina frågor några resultat. Join Datum Jan 2007 Inlägg 6.hi BigPippin tack för att du har tagit något så enkelt men ändå effektivt för samhället Jag undrade, handlar du cowabunga systemet Lev med dina riktiga pengar En annan fråga, skulle du ta ett kors mot H4-trenden om korset genomfördes av nyheter för att komma tidigt på trenden. Senast redigerad av pvctrades 02-06-2007 kl. 09 25. Den iaste medlemmen Av FX-Men Superior Master Bidragsgivare och Member. Join Datum Mar 2006 Inlägg 911.Ja jag handlar med riktiga pengar och nej jag tar inte ett kors motsatt trenden på 4-timmarschemat. Det skulle i huvudsak slå ner syftet med huvudtrenden Helt och hållet. Join Datum Feb 2007 Post S 3.Hey Bigpippin Im älskar systemet jag vet i FAQ-området sa du att du tittade på andra valutapar och såg några affärer, så jag undrar om du nyligen har försökt systemet på andra Currecny-par än GBPUSD. Du kan lägga länken för att ta reda på hur långt systemet är så långt. Senast redigerat av nikim6 02-07-2007 klockan 10 02.Join Datum Jan 2007 Inlägg 6.Originally Postat av BigPippin. Yes Jag handlar med riktiga pengar, och Nej jag tar inte ett kors motsatt trenden på 4-timmarsdiagrammet. Det skulle i huvudsak försvinna syftet med huvudtrenden helt. Tack för svaret tillbaka BigPippin Ha en bra handelsdag. Join Datum dec 2006 Plats Colorado, USA Inlägg 142.Originally Upplagt av BigPippin. Den största medlemmen i FX - Men. Hur många pips behöver jag göra för att ha den typen av titel i detta forum. Den iaste medlemmen i FX-Men Superior Master Inlägg och Member. Join Datum Mar 2006 Inlägg 911.Originally Postad av ramrocket. How många pips behöver jag göra för att ha Den här typen av titel i det här forumet. Här ska jag ta ett enkelt system och tillämpa det varje dag på Forex marknaden Genom att följa med hoppas jag att du kommer att kunna använda detta som en guide för att följa ditt eget handelssystem varje dag Men innan du följer med, här är en liten bakgrund på det system som jag kommer att handla om. Om systemet. Systemet är mest baserat på det exempel som ges i lektionen Mekanisk handelssystem i vår School of Pipsology, men jag har lagt till en Några tweaks som jag tror kommer att hjälpa till att filtrera bort dessa whipsaws och öka vår vinstprocent medan systemets titel i lektionen kallas så lätt det är löjligt system som faktiskt tillämpar det inte är den punkt jag försöker stressa är att en handel Systemet kan vara enkelt och lönsamt samtidigt. Den här bloggen kommer att försöka styra dig på applikationsdelen av den. Huvudtrenden är din vän. Huvudtanken i teorin är att fånga små trender under dagen samtidigt som man undviker fakeouts. Enkel rätt Fel Det är s Lättare sagt än gjort Jag kommer att göra mina affärer av ett 15-minuters diagram, men jag kommer att använda ett 4-timmarsdiagram för att ge mig min huvudsakliga trend. Om min 4-timmarsdiagram är trending upp, så kommer jag bara att se efter att gå länge på 15 minuters diagram Å andra sidan, om min 4-timmarsdiagram tränar ner, så ser jag bara att gå kort på 15-minuterschemat. Genom att titta på huvudtrenden först får jag bättre chans för en vinnande handel genom att flytta Tillsammans med den aktuella marknadsriktningen.4hr Diagram Settings.5 EMA tillämpad på close.10 EMA applicerad på close. Stochastic 10,3,3 Använd långsamma och enkla inställningar. RSI 9 Simple. The 15 minuters diagram Efter att ha fastställt huvudtrenden Det är dags att leta efter handelsposter på 15-minuterschemat. 15-minuterschemat liknar 4-timmarsdiagrammet, förutom att jag har lagt till ett MACD-histogram. Handelsregistreringsreglerna är enkla.15 Minimediagram Inställningar.5 EMA-tillämpad Till slut.10. EMA applicerat på close. Stochastic 10,3,3 Använd långsamma och enkla inställningar. RSI 9 Sim Ple. MACD 12,26,9 Exponentiellt histogram - Se till att histogrammet visar skillnaden mellan de två linjerna. Långa affärer.5 EMA måste passera över 10 EMA Indikeras på mitt diagram med ett svart ljus. RSI måste vara större än 50. Stokastisk måste vara uppåt och inte i överköpt territorium. MACD-histogram måste gå från negativt till positivt ELLER vara negativt och börja öka värdet Vi vill fånga trender tidigt, så MACD-histogrammet måste vara negativt.5 EMA måste gå under de 10 EMA-indikatorerna På mitt diagram med en lila ljus. RSI måste vara mindre än 50.Stochastic måste vara på väg ner och inte i oversold territorium. MACD histogram måste gå från positiv till negativ ELLER vara positiv och börja minska i värde Vi vill fånga trender tidigt så MACD-histogrammet måste vara positivt.15 Minimediagram Setup.5 EMA applicerat på close.10 EMA applicerat på close. Stochastic 10,3,3.MACD Histogram 12,26,9. Det finns inget hårt nummer som jag använder För stoppavbrott Istället använder jag antingen den senaste svingen låg för lång tr Ades eller den senaste svängen hög för korta affärer som min stoppförlust Med hjälp av exemplen ovan är det här jag skulle placera mina stopp. I dessa exempel var stoppförlusterna inte så branta. Men det kommer att finnas tillfällen då den senaste svingen Högt eller lågt är flera pips borta från din post Det här är du måste vara försiktig Om stoppet är för stort för att du ska behålla dina regler för pengarhantering, håll dig helt enkelt borta från marknaden Lita på mig, det kommer alltid att bli en annan handel senare, även Om den här handeln sker för att vinna en gazillion-pips borde du aldrig äventyra eller tvivla på ditt beslut att följa strikt penninghantering. Här är sakerna lite håriga Du måste använda din hjärna för den här. Vad är det som ett handelssystem som faktiskt Kräver att du tänker Men oroa dig inte, det är verkligen inte så svårt Generellt 50 och 00 nivåer blir dina mål Vad är en 50 eller 00 nivå Det är helt enkelt vilket pris som slutar i 50 eller 00 Till exempel är 25 50 och 26 00 Exempel på en 50 respektive 00 nivå. Om du är för nära en nivå på 50 eller 00 kan du också välja att ställa in målet för samma antal pips som du riskerar. Om du till exempel går lång och din post är 2445 och din stoppförlust är 2425 Du riskerar 20 pips Du kan då ställa in ditt mål för 20 pips bort från din post. Så i detta exempel skulle ditt mål vara 2445 20 2465. Rekord Håller jag kommer att ha en dedikerad post som ständigt kommer att uppdateras när vi går med mig Lista totalt antal affärer, antal vinster förluster, genomsnittliga vinnare, genomsnittliga förlorare, max drawdown och max vinnande streck På så sätt kan vi följa systemets framsteg när vi går. Om du är skarp kan du ha märkt att jag Använda RSI och Stokastiska som både mäter överköpta och översvämmade extremiteter. Refereras till som multicollinearity, det är ofta fruned på att använda 2 indikatorer som ganska mycket säger dig samma sak. I det här fallet använder jag RSI som mer av ett trendbekräftelsesverktyg snarare Än en överköpt överförsäljning Verktyg. Jag måste också nämna att jag bara kommer att handla GBP GBP. Om du börjar ut i Forex är det bäst att du håller dig vid ett par så att du kan fokusera all din koncentration på det. Efter ett tag kommer du Börja känna för sina rörelser och det kommer att bidra till att bygga din intuition på framtida drag. Detta är något som kommer att vara till nytta när du blir en mer erfaren trader. Jag kommer aldrig att handla ett nyhetsstearinljus eller ljuset före det. Om jag är I en handel och en stor nyhetshändelse kommer upp kommer jag att lämna min handel innan rapporten släpps Jag kommer emellertid att handla ett ljus efter nyheten förutsatt att alla mina kriterier är uppfyllda. Signaler som inträffar före 12 midnatt ET bör tas med försiktighet medan Du kan fortfarande ta dem, du bör vara försiktig, eftersom marknadsvolymen är väldigt tyst före Euro-sessionen Från och med 3 5 07 tar jag bara signaler som inträffar efter midnatt ET. Jag stänger min handel om jag är i pengarna eller inte Klockan 4:00 ET eftersom marknadsvolymen är mycket låg vid denna tidpunkt Tra De signaler som du ser före 12:00 ET midnatt bör fattas med gottfinnande eftersom marknadsvolymen är också låg vid denna tid. Optima signaler kommer vanligtvis efter 1:00 ET. Rules är gjorda att brytas Ja det låter som en direkt motsättning till vad vi predikar men Du måste komma ihåg att du inte är en robot Det kommer att finnas tillfällen när du måste anpassa sig till marknadsförhållandena och gömma dina regler. I de sällsynta fallen att detta händer ska jag lägga ut en uppdateringspost för att låta dig veta om någon Delade beslut som jag måste göra och varför jag gjorde dem. Sammanfattningsvis ville jag ge det här systemet ett namn. Tillsammans vill jag inte bara hänvisa till det som det så ljuva det är ljuvligt system eftersom vi redan har etablerat att tillämpa Ett system till Forex är långt ifrån enkelt Såsom jag tänkte på det försökte jag komma fram med ett namn som är relevant för systemets egenskaper och samtidigt ha det ett riktigt coolt namn Eftersom systemet försöker att Rida marknadens vågor jag trodde jag T skulle vara lämpligt att namnge det med hjälp av surfers språk så vidare presenterar jag dig.

No comments:

Post a Comment